AVG Free Edition 2015 14.0.5315 (32-bit)

ام یک سری از محصولات ضد ویروس برای پلاتفرم ویندوز و لینوکس می‌باشد.ای‌وی‌جی توسط شرکت AVG Technologies که یک شرکت خصوصی در کشور جمهوری چک می‌باشد تولید می‌گردد. این شرکت در سال ۱۹۹۱ توسط Jan Gritzbach تأسیس گردیده است.AVG Anti-Virus یکی از کامل ترین محصولات این شرکت است. این نرم افزار که دارای سازگاری کامل را با سیستم عامل های سون و ویستا دارد ، قادر است تا از رایانه شما در مقابل انواع تهدیدات محافظت کند. این آنتی ویروس را می توانید همواره با استفاده از سرور های قدرتمند کمپانی AVG بروز نگاه دارید و از این رو خیال خود را از جهت ویروس های جدیدی که امکان ورود آنها به سیستم وجود دارد راخت کنید.

  ادامه مطلب ...

دانلودAvast Free Antivirus 9.0.2021

دانلود Avast Free Antivirus

نسخه رایگان آنتی ویروس آواست

 

Avast Free Antivirus 9.0.2021 آنتی ویروس آواست با بیش از 200 میلیون بار دانلود از محبوب ترین و قدرتمند ترین برنامه های ضدویروس جهان می باشد. نسخه رایگان و غیر تجاری این برنامه با بسیاری از ویژگی های مفید را برایتان آماده کرده ایم.
با این برنامه می توانید به محافظت داده های شخصی در برابر تهدیدات آنلاین و ویروس های اینترنتی بپردازید. رابط کاربری بصری برنامه موجب شده تا کاربران مبتدی و حرفه ای بتوانند از برنامه استفاده کنند. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار Avast Free Antivirus را از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

 

   ادامه مطلب ...

دانلود Avira Free Antivirus 14.0.7.306

Avira Free Antivirus 14.0.7.306 آنتی ویروس جامع برای کامپیوترهای رومیزی ویندوز و یونیکس در شبکه بوده و آنها را در مقابل کلیه تهدیدات امنیتی ویروسها، کرمها، تروجانها، هکرها و... محافظت می کند. تنظیمات و مدیریت آنتی ویروس از طریق کنسول مدیریتی آویرا (SMC) نیز به صورت متمرکز و یکپارچه در کل شبکه قابل انجام می باشد.آنتی ویروس آویرا فوق العاده سبک و قدرتمند بوده و هیچگونه سربارگذاری روی سیستمها ندارد. با استفاده از تکنولوژی AHeAD ، این محصول قادر به شناسایی ویروس های ناشناخته جدید می باشد. امیدواریم از دانلود رایگان آنتی ویروس Avira لذت ببرید.

  ادامه مطلب ...

دانلود Skype 6.21.73.104 - نرم افزار تماس صوتی و تصویری

یکی از معروفترین نرم افزارهای رایگان که امکان برقراری ارتباط صوتی با دوستانتان را از طریق اینترنت برای شما فراهم می­سازد. نرم افزار Skype از تکنولوژی Peer-to-Peer برای اتصال به رایانه شخص مورد نظر شما استفاده میکند تا یک محیط پیغام رسان بر اساس گپ صوتی را محیا سازد. این برنامه از آغاز تا به امروز به سرویس برتر صوت خود برای ارتباط مشهور بوده است همچنانکه مانند دیگر ابزارهای پیغام رسان از اشتراک تصاویر ویدئویی و دیگر امکانات برخوردار میباشد. با استفاده از آن می­توانید بطور رایگان با استفاده از رایانه خود به ارتباط صوتی با دوستان و آشنایان خود در سراسر دنیا بپردازید. کیفیت بالا، رایگان بودن آن در سراسر دنیا و هزاران ویژگی دیگر آن را از رقبای خود جدا و تبدیل به یک برنامه کاربردی خوب و مفید کرده است.
 
ادامه مطلب ...

دانلود Winamp 5.666 Full Build 3516

Winamp Pro قدرتمند ترین نرم افزار پخش آهنگ و موسیقی میباشد . این نرم افزار یکی از قدیمی ترین نرم افزارهای پخش موسیقی می باشد که در نسخه های جدید آن قابلیت پخش فایل های تصویری با فرمت های مختلف نیز به آن افزوده شده است.
Winamp با سابقه چندین ساله ای که دارد به علت امکانات کاربردی و حرفه ای خود در پخش موسیقی یکی از محبوترین ها در میان کاربران می باشد.
در نسخه جدید این نرم افزار ویژگی های جدیدی به آن اضافه شدن است که از این میان می توان به دریافت آهنگ های شما از دیگر سیستم ها با ابزار Winamp Remote اشاره نمود.


 

ادامه مطلب ...

مرورگر Google Chrome 38.0.2125.104 Stable


| دانلود محبوب ترین و سریع ترین مرورگر جهان |

| گوگل کروم Google Chrome |

امروزه شاید کمتر کسی باشد که نام Google Chrome ( مروگر وب گوگل کروم ) را نشنیده باشد . در حال حاضر Google Chrome محبوب ترین و پراستفاده ترین مرورگر وب در کل جهان به شمار میرود و طبق آمار گرفته شده در سال ۲۰۱۴ بیش از ۴۲ درصد کاربران اینترنت ( به جز موبایل ) از گوگل کروم استفاده میکنند و این در حالی است که از (Internet Explorer (18%), Mozila Firefox (15%), Safari (6% و (Opera (2% استفاده میشود . یکی از مهترین شاخصه ها ی مروگر گوگل کروم سرعت فوق العاده و بی نظیر آن است که این مرورگر را از دیگر مرورگر ها متمایز میسازد و شرکت های دیگر همواره در تلاش اند تا به سرعت کروم دست یابند . همچنین این مرورگر طوری طراحی شده تا در کامپیوتر های ضعیف با سخت افزار های قدیمی نیز به راحتی اجرا شود و بسیار انعطاف پذیر عمل میکند . اما از همه ی ویژگی های اجرایی Google Chrome که بگذریم به یکی از مهم ترین نفاط قوت آن یعنی اینترفیس یا همان رابط کاربری فوق العاده این مرورگر میرسیم که در عین سادگی بسیار کارآمد و کاربردی است . همچنین افزونه های بسیار زیادی نیز برای این مرورگر همه روزه عرضه میشوند که به طور رایگان از داخل خود مرورگر قابل دانلود و نصب میباشند . شخصی سازی های بسیار بسیار زیادی نیز وجود دارند که از میان آن ها میتوان به تم های بی شمار این مرورگر و برنامه های تحت وب آن که همگی رایگان هستند اشاره کرد . قابلیت ایمپورت بوک مارک ها و تاریخچه ها نیز از دیگر مرورگر ها به گوگل کروم وجود دارد و همچنین امکان اتصال آن به مرورگر کروم گوشیتان نیز فراهم است و میتوانید تمامی داده ها را به گوشی خود منتقل کنید البته قبل از آن باید به اکانت جیمیل خود متصل شده باشید .

  ادامه مطلب ...

دانلود مرورگر اپرا Opera 25.0 Build 1614.50



اُپرا یک مرورگر وب رایگان و متن‌بسته وب و نرم‌افزاری اینترنتی با بیش از ۲۰۰ میلیون کاربر است که شرکت نرم‌افزاری اپرا آن را توسعه داده‌ است. این مرورگر برای کاربری‌ های عمومی اینترنتی نظیر نمایش وبسایت‌ها، دریافت و ارسال نامه‌های الکترونیکی، مدیریت ارتباطات، گفتگوی برخط آی‌آرسی، بارگذاری از طریق پروتکل بیت‌تورنت و خواندن فیدهای وب مورد استفاده قرار می‌گیرد. اپرا برای کاربرد برروی رایانه‌های شخصی، تلفن‌های همراه و تبلت‌ها به طور رایگان عرضه می‌گردد.

  ادامه مطلب ...